پرینتر

راهنمای خرید چاپگر

Printer Buying Guide

با وجود تمام وعده‌های بلند آینده‌ای بدون کاغذ، واقعیت این است که اغلب ما نیاز داریم چیزی را چاپ کنیم – خواه یک برگه مجوز یا یک سند مالیاتی – اغلب. به همین دلیل است که شما به یک چاپگر عالی نیاز دارید.

با مدل های بسیار زیادی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، پیدا کردن چاپگر مناسب کار آسانی نیست. ما مجموعه ای از بهترین چاپگرها را برای نیازهای بسیاری از افراد جمع آوری کرده ایم. اما قبل از غواصی، درک انتخاب های خود و نحوه هدایت آنها منطقی است.

برخی از پرینترهای جوهرافشان هستند که بسیار ارزان هستند، اما آنطور که به نظر می‌رسد مقرون به صرفه نیستند. تحقیقات ما نشان می‌دهد که پولی که از قبل در قیمت خرید پس‌انداز می‌کنید، می‌تواند چندین برابر در هزینه‌های جوهر در چند سال اول مالکیت خرج شود. این تا حدی توضیح می‌دهد که چرا بسیاری از مدل‌های جوهرافشان رتبه‌بندی پایینی از رضایت مالک را در نظرسنجی‌های گسترده Consumer Reports کسب می‌کنند – و چرا ما بسیاری از آنها را توصیه نمی‌کنیم. چاپگرهای مخزن جوهر افشان، که کارتریج های جوهر گران قیمت را با مخازن جوهر قابل شارژ جایگزین می کنند – مشکلات هزینه جوهر را برطرف می کنند اما هنوز در بررسی های قابلیت اطمینان و رضایت ما امتیاز بالایی دریافت نمی کنند.

از سوی دیگر، چاپگرهای لیزری معمولاً ارزان‌تر و قابل اعتمادتر هستند و رتبه‌بندی رضایت مالک بهتری را کسب می‌کنند. اما آنها محدودیت‌های خود را نیز دارند: گران‌تر هستند، به خصوص اگر بخواهید رنگی چاپ کنید، و با گرافیک کار خوبی انجام نمی‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *